لروی سانه از بزرگ شدن با ورزش تا شماره 19 منچسترسیتی؛ نکاتی در مورد  جدید گواردیولا




اطلاعات فردی

نام کامل: لروی سانه

ملیت: آلمان
باشگاه: منچستر سیتی
تاریخ تولد: 11/1/1996
سن: 23
محل تولد: اسن، آلمان
پست: هافبک
قد:   183 سانتی متر 
   وزن:  75 کیلو گرم        شماره پیراهن در باشگاه: 19
شماره پیراهن در تیم ملی: -
پای تخصصی: چپ

به مرور نکاتی در مورد بازیکن جوان منچسترسیتی پرداخته ایم.

طرفداری- باشگاه منچسترسیتی به صورت رسمی لروی سانه را از تیم شالکه آلمان  به خدمت گرفت .

به نقل از وبسایت باشگاه منچسترسیتی، به مرور نکاتی در مورد این بازیکن جوان و ملی پوش آلمانی می پردازیم. او پنجمین منچسترسیتی در این پنچره نقل و انتقالات است.


تولد


او در شهر اشن، یکی از شهر های بزرگ آلمان متولد شد. خانواده سانه کاملا ورزشی بود و او از کودکی با ورزش بزرگ شد. مادر او، رجینا سانه دارنده مدال برنز المپیک در رشته ژیمناستیک است و پدرش سولی مانه در دهه 80 میلادی در تیم های نورنبرگ و واتنشید بازی کرده است و 174 بازی بوندسلیگا 51 گل به ثمر رسانده است.


تجربه حضور در باشگاه های بزرگ در سن کم


این وینگر 20 ساله از سال 2008 تا 2011 در جوانان بایرلورکوزن حضور داشت و از سال 2011 به شالکه رفت و از سال 2014 در تیم اصلی آبی های گلزنکلشن بازی کرد. او تجربه بازی در باشگاه های بزرگ را از دوران نوجوانی دارد.


شروع


او اولین بازی اش برای شالکه را در 14 آپریل سال 2014 انجام داد. او در دقیقه 77 بازی با اشتوتگارت به جای مکس مایر وارد زمین شد.

وی دو ماه پس از اولین بازی اش برای تیم زیر 21 سال آلمان به تیم ملی بزرگسالان آلمان دعوت شد. اولین بازی ملی اش را نوامبر 2015 در مقابل فرانسه انجام داد. او در دقیقه 61 به جای دراکسلر وارد زمین شد. در یورو 2016 نیز 11 دقیقه در نیمه نهایی مقابل فرانسه بازی کرد.


رکورد گلزنی


او جزو جوان ترین گلن شالکه در لیگ قهرمانان اروپا است به مانند دراکسلر و مکس مایر. او در 10 مارس 2015 مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی شد.


استایل بازی


او یکی از تکنیکی ترین بازیکنان بوندسلیگا بود. در فصل 2016 او بیش از 100 دریبل در بوندسلیگا زد. بیش از هر بازیکن دیگری و میانگین 2.8 دریبل موفق را ثبت کرد. او قابلیت بازی در پست های متفاوتی را دارد و به نظر در تیم پپ به راحتی جا خواهد افتاد.  خود پپ در سال 2015 از سانه ستایش کرده بود. سرمربی تیم ملی آلمان نیز بسیار به بازی سانه علاقه مند است.


در نهایت لروی سانه در فصل آینده شماره 19 سیتیزن ها را بر تن خواهد کرد.



Image result for ‫زندگینامه لروی سانه‬‎



پرتال سرگرمی و فرهنگی | خبر،سرگرمی،رواشناسی و . بازی ,سانه ,آلمان ,باشگاه ,شالکه ,لروی ,لروی سانه ,اولین بازی ,مقابل فرانسه ,وارد زمین ,بازیکن جوان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آپشن خودرو | گندم کار مرکز تخصصی خدماتی و آموزشی پیک شفا نینا شاپ فروش محصولات تولیدی شرکت توان گستران عایق شرکت تسینا